• Best Reviewed nov 2023
  • Test panel 8.5 sep 2023
  • JAN 2024
Bekijk 5 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h******@z******* 22-01-2024
Geschreven voor: LG OLED77C35LA

Klein half jaartje de Lg Oled77C35LA gekocht. Vraag ons af is het wel Oled tv. Wij hebben spijt dat we deze tv hebben gekocht. Er is al een nieuwe hdmi planeel geplaatst. We hebben zelfs nieuwe kabels gekocht Maar nee hoor. We dachten eerst het ligt aan Ziggo. Maar dat kan niet. We hebben ook een oled tv op de slaapkamer en die is perfect. Jammer het is een dure tv. Wat moeten wij doen .

Juultjevb 08-11-2023

perfecte tv voor in een cine wall

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

De afgelopen weken deze tv mogen testen via Review.nl, we geven de TV een 9,5.

We kozen ervoor om de tv zelf te installeren, omdat we de tv een paar weken testen kozen we ervoor de tv op de tv-voet te plaatsen, aangezien de tv erg groot is moesten we dit wel even met z'n tweeën doen.
Het aansluiten daarna was appeltje eitje, aanzetten wifi Koppelen en hij deed het gelijk.

Wat gelijk opvalt als je de televisie uit de doos haalt is hoe mooi het scherm is, de afwerking langs de randen heb ik eerder nog niet zo gezien. Wat ook gelijk opvalt is de vrij grote kast aan de achterkant, dit is dan ook gelijk het enige negatieve wat we op te merken hebben. Wanneer je het op zou willen hangen aan de muur hangt het aardig ver van de muur af.

De kwaliteit is zowel tijdens het kijken van films of tijdens het spelen van games erg scherp.
Ik vind het zelf fijn als het beeld niet te fel is en ook dan is het beeld nog steeds super scherp.
Een soundbar aansluiten is voor ons niet nodig op deze tv, het geluid is op elk volume erg aangenaam en naar wens aan te passen.

Wanneer ik een nieuwe tv aan zou willen schaffen voor in onze cine wall zou ik deze tv zeker hoog op mijn wishlist plaatsen!

Pluspunten

• stijlvol design
  • beeldkwaliteit
  • geluid

Minpunten

• vrij grote kast aan de achterkant

Anniek 08-11-2023

Televisie met helder beeld

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

Wij hebben deze televisie mogen testen vanuit review.nl en waren aangenaam verrast over de kwaliteit van deze televisie. Wij hebben de televisie zelf geïnstalleerd aan de hand van de korte beschrijving (met plaatjes) die erbij zit. Het is misschien even goed kijken met het monteren van de poot maar prima te doen. Wel is het verstandig om dit met 2 personen uit te voeren.
Eenmaal op zijn plek ziet de televisie er mooi uit maar zou voor ons persoonlijk de poot iets hoger mogen zijn om de televisie beter tot zijn recht te laten komen.
Bij het opstarten van de televisie wijst alles zich vanzelf en ook het verbinden met internet gaat moeiteloos. De magic remote vinden wij daarin ook een uitkomst.
Het beeld is zeer helder waarbij het contrast goed is. Het geluid van deze televisie is goed voor een ‘platte’ televisie maar wij zouden een soundbar adviseren bij deze televisie om het geluid te optimaliseren. Voor ons was een flink minpunt aan deze televisie dat de Ziggo Go app niet ondersteunt wordt door het WebOS systeem waarmee LG werkt.
Mocht je dit niet erg vinden dan is het zeker een televisie die we aanbevelen.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Magic remote
  • Goed geluid voor flatscreen

Minpunten

• Ondersteunt Ziggo Go app niet

s********@h********** 03-11-2023
Geschreven voor: LG OLED55C35LA

Een TV met een mooi design, een geweldig beeld, zwart is echt zwart en kleuren zijn prachtig.

Ik heb deze TV ontvangen om te mogen testen van review.nl, maar ik word er niet voor betaald en mag mijn ongezouten mening geven.
De TV moet na de testperiode terug.

Design
Het design van de LG OLED-televisie is gewoonweg geweldig. De slanke en minimalistische uitstraling past moeiteloos in elke moderne woonkamer. Het dunne profiel en randloze scherm geven de tv een elegante uitstraling.

Beeldkwaliteit
- Scherpte en helderheid: De scherpte en helderheid van het beeld zijn boven het gemiddelde. Elk detail wordt met uitzonderlijke helderheid weergegeven, wat de kijkervaring verrijkt.
- Kleurweergave: De kleurweergave is verbluffend. De levendige en natuurgetrouwe kleuren springen echt van het scherm.
- Diepe zwarttinten: De diepe zwarttinten zorgen voor een indrukwekkend contrast en verbeteren de totale beeldkwaliteit.
- Contrast: Het contrastniveau is indrukwekkend, waardoor zelfs de donkerste en lichtste scènes tot hun recht komen.
- Beeldkwaliteit vanuit verschillende hoeken: De beeldkwaliteit blijft consistent, zelfs als je vanuit verschillende hoeken kijkt. Dit is een grote pluspunt voor kijkers in de hele kamer.

Geluid
Het geluid is voor een “platte televisie” zeer goed te noemen. Als audiofiel sluit ik hem aan, aan mijn hifi installatie.

Gebruiksgemak
De LG OLED-televisie is zeer gebruiksvriendelijk, met een intuïtieve afstandsbediening en eenvoudige navigatie. Het instellen en bedienen van de tv is een fluitje van een cent.

Smart TV Functionaliteiten
De Smart TV-functionaliteiten bieden toegang tot een breed scala aan apps en streamingdiensten. De interface is responsief en gemakkelijk te gebruiken.
Toch verkies ik persoonlijk voor om een Apple TV te gebruiken.

Helderheid
De helderheid van het scherm is boven het gemiddelde en zorgt voor een geweldige kijkervaring, zelfs in goed verlichte ruimtes.

Gaming Ervaring
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik geen gamer ben, maar toch een aantal spelletjes geprobeerd en meteen valt lage latentie en vloeiende beeldweergave op.

In het algemeen biedt de LG OLED-televisie indrukwekkende prestaties op alle genoemde punten, en zijn bovengemiddelde beeld- en geluidskwaliteit maken het een topkeuze voor veeleisende kijkers.

Jacco V 28-10-2023

No brainer , prachtige topklasse tv

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

Ik heb de LG OLED55C35LA 2 weken mogen testen en ben positief verrast want wat een mooie tv is dit zeg, zelf gebruik ik een 47inch LG lcd full hd maar wat een een vooruitgang. Ook niet zo heel raar gezien het prijsverschil.
De TV werd keurig bezorgd door 2 heren van Post.nl plus en zij verzorgde ook de installatie, dit was overigens een fluitje van een cent. Na installatie en het verstrek van de bezorgers kan het feest beginnen, aanzetten die handel en het eerste wat opvalt is de zwartweergave van deze tv enkel al in het welkomstscherm van LG. Vervolgens TV verbinden met internet, ook een fluitje van een cent, en zodra er verbinding met internet was was er direct een update voor het toestel afhankelijk van je internetsnelheid is dit zo gebeurt.
- Design
Mooi design met een zeer slanke bezel en een dun paneel het enige jammer is dat de tv vanaf ongeveer halverwege aan de achterkant dikker wordt voor de elektronica dat zorgt er voor dat het toestel bij montage aan de muur niet volledig vlak op de muur kan , als je dit wel graag wil zal je moeten kijken voor de G serie i.p.v. de C
- Beeldkwaliteit
Prachtig mooie kleuren en een zeer goede zwart tinten, wij hebben een vrij donkere kamer en dan komt deze tv mooi tot zijn recht het is zeker niet de helderste OLED maar bij ons komt hij mooi tot z'n recht. Scherpte en helderheid zijn dik in orde en afhankelijk van de bron, bij ons Ziggo next of PS4 met Netflix kan niet anders zeggen dan prachtig wordt dit enkel maar beter bij 4K materiaal. TV geeft een zeer mooi contract weer, zelf ben ik niet zo van de elektronische beeldverbeteraars en koos ik in veel gevallen voor de Filmmaker of (ISF)Expert(Dark Room)) instelling. De tv is goed te bekijken vanuit de meeste zitposities in de woonkamer en geeft geen hinderlijke reflectie.
Geluid vanuit de tv is nooit de sterkte kant van platte tv's en dat geld ook voor dit model, niet dat het slecht is maar in combinatie met een soundbar is het natuurlijk vele malen beter en in mijn geval was het in combinatie met een Sonos playbar aangesloten middels een optische aansluiting vanuit de tv.
De tv is heel gebruiksvriendelijk de enige uitdaging die ik had was het koppelen van de magic remote afstandsbediening aan de Ziggo next box maar na wat googlen kwam ik er achter dat je bij het zoeken UPC controller moest kiezen ipv van de Ziggo Go. Helaas geen verlichte knoppen op de magic remote maar na een paar dagen ben je gewend aan de knoppen, helaas miste ik wel wat functionaliteit van de magic remote in de ziggo omgeving zoals bijvoorbeeld pauzeren en het naar de smart omgeving van de ziggo next , het kan ook dat ik daar zelf misschien alsnog een verkeerde instelling heb gedaan.
Als vervend gamer op de PlayStation is de LG met de PS4 een perfecte combinatie prachtige beelden zeker ook in snelle scenes kan deze tv dat prima bijhouden zonder het beeld te vervormen.

Conclusie LG heeft weer een top tv gemaakt in deze prijsklasse met een prachtige vormgegeven tv met een prachtig beeld, wil je een LG die zeer vlak op de muur zit dan zou ik eerder voor een G serie kiezen
Al met al jammer dat hij straks weer wordt opgehaald want dit is een prachtige tv die in ieder huishouden een blikvanger zal zijn

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Zwartwaarden

Minpunten

• gebruik van magic remote met Ziggo next

r**7@h**l.com 10-10-2023

Erg goede tv, fantastisch beeld met wisselend gebruiksgemak

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

Ik heb een aantal weken de LG OLED55C35LA evo mogen testen. Om verschillende redenen was ik erg tevreden met de tv.
De grootte van 55 inch is indrukwekkend zonder dat het te groot aanvoelt of onpraktisch veel ruimte inneemt. Voor het thuisbioscoop-gevoel zult u echter voor nog een maatje groter moeten gaan. Het smalle design is ook erg mooi. De rand van de tv is nauwelijks zichtbaar en ook de voet is niet prominent zichtbaar, terwijl deze wel stevig aanvoelt.
De kwaliteit van het beeld is erg helder en gedetailleerd. De kleurweergave, waaronder de zwarttinten, is erg mooi met veel opties om die naar eigen smaak aan te passen. Vanuit verschillende kijkhoeken blijft het beeld er ook goed uitzien.
Het geluid is goed voor een tv. Ik was positief verrast door de kwaliteit van de basgeluiden. Het haalt echter nog niet het niveau van de soundbars van zelfs het lagere prijssegment.
Het enige minder aspect is het gebruiksgemak. In de basis is er niets op aan te merken. De installatie was niet moeilijk. De afstandsbediening is overzichtelijk, en de bediening is intuïtief. Het is prettig dat er voor veel streamingdiensten al een knop aanwezig is op de afstandsbediening. Daarnaast kun je deze ook als een muis gebruiken (met bewegingssensor) om de tv te bedienen. Deze functie vond ik echter slecht werken. Zelfs met een kleine handbeweging wisselde deze al van traditionele naar muisbediening. Bovendien vond ik hem niet op een intuïtieve manier reageren op mijn bewegingen. Een tweede kritiekpunt is dat ik bij het dagelijks gebruik de veelvoud aan opties en functies erg onoverzichtelijk weergegeven/geordend vond in het menu van het home-scherm.
Positief daaraan is wel weer dat hij erg veel smart TV functies heeft en toegang tot alle apps. Met een druk op de knop kun je voor de meeste streamingdiensten het menu omzeilen. Gamen was ook eenvoudig, en weinig op aan te merken. Er wordt bij de eerste keer meteen aangeboden om de scherminstellingen aan te passen specifiek voor het gamen, en dat deze ook iedere keer automatisch worden aangepast.

Kortom, een erg mooie tv met indrukwekkende beeldkwaliteit en over het algemeen gestroomlijnde smart TV-functies. Alleen de grote hoeveelheid functies en apps zijn wat onoverzichtelijk weergegeven, en de bediening is soms onhandig.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Gestroomlijnde ervaring

o**c@g**l.com 08-10-2023

Een indrukwekkende TV met mooi helder beeld

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

Ik heb de TV een tijdje mogen testen en Ik moet zeggen dat ik meteen onder de indruk was van het uiterlijk van de OLED55C35LA evo. Het is gewoon een prachtige TV. Het slanke ontwerp en de smalle randen om het scherm geven het een moderne en stijlvolle uitstraling. Het voelt echt als een pronkstuk in mijn woonkamer.

Beeldkwaliteit:
De beeldkwaliteit van deze TV is echt adembenemend. Dankzij het OLED-paneel zijn de zwarttinten echt diep en de kleuren springen eruit. Het is gewoonweg fantastisch voor films, sport en gamen.

Scherpte en helderheid:
Ik ben onder de indruk van de scherpte en helderheid van het beeld. De 4K Ultra HD-resolutie zorgt ervoor dat elk detail tot leven komt, en zelfs als de kamer goed verlicht is, blijft het beeld helder en duidelijk.

Kleurweergave:
De kleurweergave is levendig en nauwkeurig. De kleuren zijn echt indrukwekkend en zien er heel natuurlijk uit. Het maakt mijn kijkervaring echt levendiger.

Diepe zwarttinten:
Dankzij dat OLED-paneel krijg ik die diepe, inktzwarte tinten die het contrast en de algehele beeldkwaliteit naar een hoger niveau tillen. Het is gewoon geweldig om te zien hoe diep zwart eruit kan zien op een TV.

Contrast:
Het contrast op deze TV is indrukwekkend. Het verschil tussen lichte en donkere delen van het scherm is echt opvallend, en dat draagt bij aan een meeslepende kijkervaring.

Beeldkwaliteit vanuit verschillende hoeken:
Een ander pluspunt is dat de beeldkwaliteit consistent blijft, zelfs als je niet recht voor de TV zit. Dit is geweldig als je vrienden of familie hebt die vanuit verschillende hoeken willen kijken.

Geluid:
Het geluid van de TV vind ik een aandachtspunt, persoonlijk vind ik het geluid niet goed. Zelf heb ik een Sonos Playbar die ik erop heb aangesloten, dus verder niet veel van gemerkt. Maar ik kan mij voorstellen dat het storend kan worden als je het alleen met het geluid van de TV moet doen.

Gebruiksgemak:
De installatie was een eenvoudig, en de afstandsbediening is lekker intuïtief. De gebruikersinterface is ook erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. De afstandsbediening kun je als een soort van muis gebruiken. Best handig, maar werkt niet heel erg goed. Als je even met de afstandsbediening uit het beeld beweegt, klopt de positie van de muis niet meer op het beeld.

Smart TV functionaliteiten:
De Smart TV-functionaliteiten zijn top. Ik kon gemakkelijk toegang krijgen tot al mijn favoriete streamingdiensten en apps, en de Wi-Fi-verbinding is snel en betrouwbaar.

Helderheid:
Wat ik echt waardeer, is dat ik de helderheid kan aanpassen aan mijn omgeving. Of het nu dag of nacht is, de TV past zich aan voor de beste kijkervaring.

Kortom, de OLED55C35LA evo 55 inch TV heeft mijn verwachtingen overtroffen. Het is niet alleen een lust voor het oog, maar levert ook sublieme beeldkwaliteit. Als je op zoek bent naar een TV die echt indruk maakt, dan is dit absoluut een aanrader.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Scherpte en helderheid

Minpunten

• Geluid
  • Afstandsbediening als "muis"
  • Geluid
  • Afstandsbediening als "muis"
  • Geluid
  • Afstandsbediening als "muis"

j**n@h**l.com 04-10-2023

Geslaagde test met een top tv

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

4 Weken heb ik de tijd gehad om deze tv te testen. De tv is mooi en gemakkelijk in het gebruik. Eenmaal alles is geinstalleerd is het werkelijk genieten. Het beeld is scherp en vol van kleuren. Zwart is ook echt zwart en vanuit elke kijkhoek heb je door het OLED-scherm altijd scherp beeld. De afstandsbediening, die ook als een soort toverstaf als muis fungeert, is fijn in het gebruik en bevat ook een microfoon om (zoek)opdrachten in te spreken. De ondersteuning van diverse geluidsformatten is in combinatie met mijn geluidsinstallatie erg fijn. Het is een tv waarvan ik verwacht dat je er jarenlang kijkplezier gaat hebben.

Pluspunten

• Scherp kleurrijk beeld
  • Gemakkelijk in het gebruik

Minpunten

• Matig standaard tv geluid

RdeTuinder 04-10-2023

In één woord... GEWELDIG!

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

Ik ben echt onder de indruk van de LG OLED55C35. Het beeld is gewoonweg verbluffend. De kleuren zijn zo levendig en echt, het is net alsof je door een raam naar de wereld kijkt. Het maakt niet uit of je naar films, sport of gewoon tv-programma's kijkt, alles ziet er fantastisch uit.

Wat ik ook leuk vind, is hoe eenvoudig het is om deze tv te bedienen. De afstandsbediening heeft niet te veel knoppen en het menu is gemakkelijk te begrijpen. Zelfs mijn grootouders kunnen ermee overweg!

En laten we het geluid niet vergeten. Het is verrassend krachtig voor een platte tv. Ik heb geen extra luidsprekers nodig gehad. Het is alsof de actie rechtstreeks uit het scherm komt.

Kortom, de LG OLED55C35 heeft mijn kijkervaring naar een hoger niveau getild. Het is niet alleen een tv; het is een venster naar de entertainmentwereld.

veerwater 29-09-2023

Top tv

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

Wat een geweldige tv deze tv heeft een zeer scherp bleed er zit ook een game functie op zodat je nog beter in de game komt te zitten ik vindt het geluid tegen vallen wat de tv laat horen

LaurensZ 28-09-2023

Mooi ding

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

Ik heb deze tv mogen testen. Een mooi, strak design. Groot beeld met dunne zwarte rand er omheen en een plat metalen poot. De beeldkwaliteit is erg goed, zelfs oudere films van slechte beeldkwaliteit worden verrassend goed weergegeven. De donkertinten is de tv naar mijn mening echter iets té goed in. Donkere scènes in films worden wel erg donker in zijn geheel waardoor dingen in het beeld soms minder goed te onderscheiden zijn in de donkere vlakken. Ook wanneer je de helderheid en het contrast verhoogt. Het geluid klinkt prettig, kan vrij hard. Wat opvalt is dat video streaming vaker moet laden tijdens de film of serie dan met mijn eigen tv. Ik weet niet of dat komt doordat de tv veel vraagt van de internetsnelheid of iets anders.

Pluspunten

• Rustig beeld
  • gemakkelijke bediening

Minpunten

• Zwart is te zwart
  • Streaming series laden erg lang

s**y@o**k.com 27-09-2023

Top TV

Fantastische TV
Na een test periode van ongeveer 3 weken kan ik zeggen dat deze TV fantastisch is. - beeldkwaliteit is super scherp met mooie kleurweergave ( die je aan je persoonlijke voorkeur kunt aanpassen) - beeldkwaliteit is vanuit verschillende hoeken prima, behalve als je naar het licht toe tv kijkt wordt het een beetje lastig om de weerkaatsing niet te zien. - ik gebruik mijn eigen ( oude) soundbar bij de tv en het geluid is eigenlijk prima, beter dan bij mijn eigen tv. - het gemak van het gebruik van deze tv is ook super. In het begin had ik er wat opstartproblemen problemen mee ( omdat ik niet zo heel erg technisch ben ) maar na een paar keer uitproberen kom ik er wel uit. Alleen het aanwijs pijltje is voor mij onhandig - het gebruik van de verschillende apps op de tv is ook super handig. - Dan het design, hoewel de tv best groot is zie je dat niet als hij in de kamer staat. Je kunt hem fijn op een tv kast plaatsen en ook nog dicht tegen de muur plaatsen omdat de tv super dun is, heerlijk!
Deze tv is echt een super mooie en goede tv.

Stefan 27-09-2023

Fantastisch beeld en geluid, matige smartfuncties

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

Op zoek naar een Oled smarttv, en LG scoort al tijden het beste in de reviews qua beeldkwaliteit, dus deze TV geprobeerd.

Het goede: de beeldkwaliteit is fantastisch. Mijn oude UHD standaard LED TV verbleekt erbij. Een kameraad heeft de Samsung OLED en die haalt 't wat mij betreft ook niet hierbij. Dat was volgens verwachting dus. Verrassend was de geluidskwaliteit. Voor een TV zonder soundbar echt goed. Vol en met best veel bas. Vreemd is alleen dat het geluid minder hard wordt bij switch naar een streaming service, nog niet uitgevonden waarom dat is, mogelijk iets met in-/uitschakelen van Dolby.

Het slechte: als smart tv valt hij tegen. Dat begint al met WebOS. Geen idee waarom LG daaraan vasthoudt, vast iets met concurrentie. Maar WebOS is zeker niet gebruiksvriendelijker dan Android TV en heeft duidelijk minder apps. Twee door mij veel gebruikte apps waren bijvoorbeeld niet beschikbaar. Ik heb een Chromecast, dus kan er omheen werken, maar wel suf dat dat bij een nieuwe TV nodig is. Ook de integratie met Google home is me nog niet gelukt. Sommige LG varianten hebben ingebouwd de Google assistant, met een button op de remote, maar deze dus net niet. En de alternatieve route via de ThinQ app is tot nog toe niet gelukt ("no compatible device"). Ga het nogmaals proberen met hulp van LG support, maar simpel is het dus alvast niet. Alexa zit wel op de remote, maar die wordt in Nederland een stuk minder gebuikt.

Neutraal: de magic remote, met pointer. Initieel ergerde ik me daar te pletter aan, opeens een rondvliegende cursor waar ik pijltjes gewend was. Maar ondertussen ben ik eraan gewend en er zijn gevallen waar die beter werkt dan de pijltjestoetsen (die ook bruikbaar zijn). Geen echt pluspunt dus, maar misschien voor sommigen wel handig. En maar 4x HDMI aansluiting. Zoals de meeste tv's overigens, vandaar neutraal, maar ik heb eigenlijk 5 nodig.

Conclusie: als je vooral TV kijkt en de veel gebruikte streaming services dan is dit een fantastische TV. Prachtig beeld, uitstekend geluid. Maar als je ook veel smarttv dingen doet met wat minder gebruikte apps en goede integratie met je smarthome wilt dan zou ik een LG tv uitzoeken die wel de native assistent + afstandsbediening heeft. Als je Alexa gebruikt dan heb je dit probleem niet, misschien was deze variant vooral voor de Amerikaanse markt bedoeld.

Pluspunten

• beeld
  • Geluid

Minpunten

• Smart functies

k**3@g**l.com 26-09-2023

top tv

Review van de LG Evo TV

De LG Evo TV is een indrukwekkend staaltje technologie dat opvalt door zijn verbluffende beeldkwaliteit en geavanceerde functies. Met zijn slanke ontwerp en high-end afwerking past deze TV perfect in moderne interieurs.

Design:
Het ontwerp van de LG Evo TV is strak en eigentijds. De ultradunne randen rondom het scherm geven een futuristische uitstraling. Het minimalistische standaardontwerp zorgt ervoor dat de TV mooi integreert in elke woonkamer.

Beeldkwaliteit:
De beeldkwaliteit van de LG Evo TV is ronduit verbluffend. De scherpte en helderheid zijn uitzonderlijk, waardoor details tot leven komen op het scherm. De kleurweergave is levendig en nauwkeurig, en de diepe zwarttinten creëren een indrukwekkend contrast. Zelfs bij het bekijken vanuit verschillende hoeken blijft de beeldkwaliteit consistent.

Geluid:
Het geluidssysteem van de LG Evo TV levert een meeslepende luisterervaring. De ingebouwde speakers produceren heldere tonen en diepe bassen, waardoor je helemaal in de actie wordt getrokken.

Gebruiksgemak:
De TV is eenvoudig te bedienen dankzij de intuïtieve afstandsbediening en het gebruiksvriendelijke menu. De Smart TV functionaliteiten zijn naadloos geïntegreerd, waardoor je gemakkelijk toegang hebt tot streamingdiensten en apps.

Gaming ervaring:
Voor gamers biedt de LG Evo TV een uitstekende ervaring. De lage input lag zorgt voor een responsieve gameplay, terwijl de heldere beelden en vloeiende bewegingen het gamen naar een hoger niveau tillen.

Conclusie:
De LG Evo TV overtreft de verwachtingen op het gebied van beeldkwaliteit, geluid en gebruiksgemak. Met zijn geavanceerde functies en strakke design is het een uitstekende keuze voor liefhebbers van hoogwaardige entertainment.

Pluspunten

• strak vormgeving
  • gebruiks gemak

Minpunten

• heel dun

m**5@l**e.nl 26-09-2023

Fantastische TV

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

Na deze TV een maand lang testen kan ik zeggen dat ik zeer enthousiast ben. Gemakkelijk in te stellen, en in gebruik ook weinig op aan te merken.

De beeldkwaliteit is geweldig: zeer scherp, niet schokkerig met bewegende beelden en de kleuren zijn perfect. Zoals OLED betaamt is het contrast super, zwart is echt zwart en felle kleuren springen er uit. Helderheid is natuurlijk niet het sterkste punt van OLED tv’s, maar ik heb hier weinig last van gehad. Bij mij staat de tv met de achterkant op de zon; op een lichte dag zie je wel een reflectie van jezelf bij donkere scenes, maar ik heb dit niet als storend ervaren.

Ook in combinatie met mijn PlayStation 5 niks op aan te merken. De hoge refreshrate in combinatie met VRR zorgen voor een zeer vloeiend beeld, en de kleuren spatten van het scherm af. Vergeleken met mijn oude LCD tv lijken het bijna nieuwe spellen.

Echter heb ik ook een paar (kleine) nadelen ervaren: de HDMI-CEC (waarmee de tv/afstandsbediening ook ander apparaten kan besturen) werkt niet goed. Wanneer ik mijn PS5 aanzet en dan overschakel naar de HDMI juiste HDMI poort dan zet de TV mijn PS5 uit. Dit is op te lossen door eerst naar de juiste HDMI over te schakelen, dan zet de tv zelf de PS5 aan en is er niks aan de hand. Ook met mijn Chromecast werkt het niet 100% soepel: het idee is dat je beide met één afstandsbediening kan besturen, maar nèt niet alle functies werken, waardoor je toch twee afstandsbedieningen blijft gebruiken. Geen groot probleem en eventueel door een software update te verhelpen, maar wel jammer bij een tv van dit kaliber. Ook de smart-tv functionaliteit is niet geweldig. Alles werkt in principe, maar niet écht soepel. Een Chromecast of Apple TV blijft een stuk fijner werken.

Ondanks de nadelen toch een 9/10, vooral vanwege de uitmuntende beeldkwaliteit. Sinds de TV uit is, is deze al significant in prijs gezakt, waardoor deze nu op een erg aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding zit.

Pluspunten

• Beelkwaliteit

Minpunten

• HDMI-CEC werkt niet goed
  • Smart TV kan beter

c**r@h**l.com 26-09-2023

Prachtige tv met veel functies

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

Beeld: Krachtige contrast, mooie zwartwaardes!
Bediening, vele apps, design

Pluspunten

• krachtige contrast, mooie zwartwaardes
  • afstandsbediening als /muis/remote controler
  • Voorgeselecteerde apps en zelf apps toevoegen
  • bedieningsgemak
  • stemherkenning

Minpunten

• Stroomkabel zit vast aan tv

m**s@g**l.com 26-09-2023

Zeer tevreden

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

De tv was voor ons een openbaring. De heldere kleuren en zwart was echt zwart. Een film kijken alsof je in de bioscoop zit. De mogelijkheden die erbij zitten. Leuke app waar je allerlei spelletjes kunt spelen. Makkelijke bediening, zowel met de afstandsbediening als je stem.

Pluspunten

• Helderheid, kleuren
  • Gekuid
  • Veel migelijkheden
  • Makkelijke besturing

c**7@h**l.com 25-09-2023

Super beeld en geluid, perfecte tv voor kijken en gamen

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

Ik heb samen met mijn gezin in de afgelopen weken deze tv getest. Het eerste wat ons opviel wat het formaat en het platte scherm. 55 inch is een prima afmeting en het platte scherm, maakt dat het niet te aanwezig is in de woonkamer.
Het installeren van de tv verloopt gemakkelijk en snel. En binnen 5 minuten werd er al volop gegamed. Mijn zoon heeft zelf de Playstation 5 erop aan gesloten. En het eerste wat hem opviel waren de mooie heldere kleuren. Hij kon de tv connecten met zijn draadloze headphone en heeft vele uren verschillende games gespeeld. Zijn mening was: beter beeld en geluid en er zit geen vertraging tussen beeld en geluid.
Ik heb de tv met name getest voor netflixen, het is echt een plus punt dat er een speciale knop op de afstandsbediening zit. Mijn KPN tv receiver was eenvouding aan te sluiten en te verbinden zodat je alles met de tv afstandsbediening kon bedienen.
Het geluid is goed, maar ik denk dat met een home cinema set zal dit nog meer tot zijn recht komen.
Op deze tv kun je verschillende apps downloaden, je kan dit zelf met voice control instellen, dit verloopt snel en je kunt er gelijk mee aan de slag. Het enige nadeel vond ik een bepaalde zoekfunctie met de afstandsbediening die je als een soort muisfunctie kon gebruiken, hier kon ik niet mee uit de voeten.

Pluspunten

• goede prijskwaliteitsverhouding
  • Goed beeld en geluid

Minpunten

• De smart muis functie

p**1@h**l.com 24-09-2023

LG OLED55C35LA zeker een aanrader

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

De Oled van LG was eenvoudig te installeren en geeft een spatzumiver beeld. Het geluid is mooi en naar eigen keuze in te stellen. De bediening is zeer eenvoudig en kan via een code op de afstandsbediening van je provider te koppelen. De aanwijs functie van de afstandsbediening is wel wat snel maar daar wen je snel aan. De tv heeft een mooie slanke vorm en zeer kleine randen rondom het beeld. Het enige minpuntje is dat je de tv niet echt kan uitschakelen maar alleen in de standbij stand kan zetten.
Het is zeker een aanrader en een plaatje in je huiskamer.

Pluspunten

• spatzumiver beeld
  • goed geluid
  • mooie vormgeving
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• alleen standbij functie

Pepijn 24-09-2023

Voor de komende jaren zitten we goed voor de buis.

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

De LG OLED55C35LA Evo 55 is helemaal mijn ding! Heb het geluk gehad om deze een aantal weken te mogen testen. Het slanke en moderne design past perfect in mijn woonkamer, hij is niet "over the top" maar wel een moderne uitstraling.
Wat betreft kwaliteit, levert deze OLED-tv absoluut indrukwekkende beelden. De kleuren zijn levendig en natuurgetrouw, en het contrast is perfect dankzij het diepe zwartniveau. De 4K-resolutie zorgt voor scherpe details en een geweldige kijkervaring, vooral tijdens het streamen van films of gamen met een 4k ondersteuning console.
Het geluid is verrassend goed voor een platte tv. De ingebouwde luidsprekers bieden heldere dialogen en bevredigende bas. De TV heeft AI "Verbeterde" functies voor zowel beeld als geluid. Maar persoonlijk prefereer ik de "standaard" geluidsinstellingen.
Dit is tegelijk ook het enige nadeel, bij iedere update van de software staat die weer terug op AI geluid en moet je deze weer aanpassen. Maar hier is gewoon mee te leven gezien het niet vaak voorkomt behalve de eerste 24 uur.
Ben daarom helemaal happy met de LG OLED55C35LA Evo 55 een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een hoogwaardige en stijlvolle tv met huidige generatie beeldkwaliteit en degelijk geluid. Door de nieuwste software kunnen alle apps weer een tijdje mee.

Pluspunten

• Beeld
  • Nieuwste software

Minpunten

• AI geluid is minder (standaard prima)
  • Overdreven logo bij het uitzetten.

t**a@g**l.com 23-09-2023
Geschreven voor: LG OLED55C35LA

Ik heb de kans gekregen om deze TV een paar weken uitgebreid testen, en ik ben er echt enthousiast over.

Laten we beginnen met het uiterlijk; hoewel het gewoon een TV is, heeft deze wel een slank en bijna randloos scherm, wat 'm er behoorlijk modern uit laat zien. Achterop zit een verdikking voor de speakers en aan de zijkant daarvan de aansluitingen, zelfs als je 'm aan de muur hangt kun je hier dus makkelijk bij.

En dan het beeld, dat is echt een flinke upgrade ten opzichte van mijn 4K LED TV. Het OLED-scherm tovert levendige kleuren, diepe zwarttinten en ondersteunt Dolby Vision. Het maakt niet uit waar ik in de woonkamer zit, het beeld blijft gewoon goed. Als het 's avonds te fel lijkt, kun je dat gemakkelijk aanpassen via de instellingen.

Het geluid uit de TV zelf is eigenlijk best oké en veel beter dan wat ik gewend was van oudere platte TV's. Maar om echt te genieten van dat bioscoopgevoel, raad ik aan om een soundbar of surround sound systeem aan te sluiten.

Het bedienen van de TV is simpel, met een duidelijk menu en een afstandsbediening die je makkelijk door alles heen loodst. Het feit dat je 'n soort muisaanwijzer kunt gebruiken, is best handig.

En dan die slimme functies, zoals het regelen van m'n slimme lampen en checken of m'n wasmachine klaar is, niet noodzakelijk maar wel handig. Het spiegelen van m'n telefoon ging ook super simpel waardoor ik eindelijk mijn vakantiefilmpjes makkelijk aan de visite kon laten zien.

Kortom, deze TV heeft mijn kijkervaring flink opgekrikt en is echt het middelpunt geworden van mijn entertainment. Ik ben er gewoon hartstikke blij mee.

o**s@g**l.com 22-09-2023

Te schitterend om te behouden.

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

Om direct met de deur in huis te vallen, het is in veel opzichten een schitterende tv, zowel voor wat betreft uiterlijk (verschijningsvorm), beeldkwaliteit als geluid.
Als kabelaar met een basis abonnement zonder aanvullingen zijn wij ongetwijfeld niet maatgevend voor de gemiddelde gebruiker.
Van de smart tv functionaliteiten als ook raming hebben wij dan ook geen tot nauwelijks gebruik gemaakt.
Hoewel in velerlei opzichten weliswaar een schitterende tv, is het nu juist dat schitterend beeld in letterlijk opzicht voor ons hét argument om helaas naar een ander toestel om te moeten zien.
Dat ligt niet zo zeer aan de tv op zich, maar meer aan de ruimte waarin de tv wordt gebruikt.
In onze situatie staat de tv in een woonkamer met wel erg veel lichtinval via voorgevel, balkon, zijgevel en hal.
In die setting is de tv door ons helaas letterlijk als te schitterend, als te reflecterend, ervaren.

Pluspunten

• uiterlijk/vormgeving/verschijningsvorm
  • beeldkwaliteit
  • geluid

Minpunten

• te reflecterend beeld

h**e@g**l.com 22-09-2023

Een prachtige TV als je je niet stoort aan reflectie

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

Ik heb deze TV mogen testen. De instelling is voor een leek te doen als je de aanwijzingen volgt. Het gebruik is vervolgens eenvoudig. Met een aanpasbare aanwijsteken op het scherm ga je snel door alle aanpasmogelijkheden en apps heen. Er is heel veel aanpasbaar dus je kan hem helemaal instellen zoals jij het liefst TV kijkt. De beeldkwaliteit is geweldig. Scherp en helder. Alle details zijn te zien. De kleurweergave is natuurgetrouw.  De kijkhoek is groot. Het geluid is behoorlijk goed. Ik heb aan drie kanten ramen dus bij licht zie ik ramen en onze inboedel op het scherm. Dat is wel een dingetje.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Beeldkwaliteit
  • Helderheid
  • Personalisatie
  • Kijkhoek

Minpunten

• reflectie

a**n@l**e.nl 21-09-2023

Geweldig! Kleine schoonheidsfouten maar geweldig mooi

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

Ik heb dit product mogen testen gedurende een paar weken.

Wat betreft het beeld, dat is waar deze TV echt schittert. Het 4k OLED-scherm levert verbluffend scherpe beelden en een indrukwekkend contrast. Diepzwart is echt diepzwart en wit spat van het scherm af. In eerste instantie zijn de kleuren misschien wat overdreven verzadigd en niet helemaal natuurgetrouw, maar je kunt dit aanpassen in de beeldinstellingen. Het is wel vreemd dat deze instellingen ook de witbalans veranderen, maar dat kun je ook corrigeren. Kijkhoeken zijn goed, dus iedereen in de kamer krijgt een goed beeld.

Het geluid is acceptabel, maar als je net als ik een surround systeem hebt, zul je dat waarschijnlijk verkiezen boven het ingebouwde geluid.

Er waren enkele gebruiksvriendelijkheidsproblemen, zoals het feit dat de TV niet aangaat als ik mijn Nvidia Shield mediaspeler aan zette, wat behoorlijk vervelend kan zijn omdat je dan twee afstandsbedieningen moet gebruiken. Helaas was dit niet in de instellingen aan te passen. Als je de Shield aanzet voordat de TV helemaal is uitgeschakeld (klikje van het Relais), gaat de TV wel weer aan.

Ik heb de smart-tv-functies niet uitgebreid getest, maar de afstandsbediening met pointer werkte prima voor navigatie, wat vaak sneller is dan met de pijltjestoetsen.

Voor gamers biedt deze TV een goede ervaring dankzij functies zoals VRR (Variable Refresh Rate) en lage inputlatentie. Veel gaming heb ik niet gedaan, maar de beetjes die ik gedaan hebben maken dat ik niet meer terug wil naar mijn oude TV.

Over het algemeen is dit een solide TV met enkele kleine, maar irriterende problemen (zoals het niet aangaan van de TV met de Shield en het grote LG-logo bij het uitschakelen). Maar tenzij je deze TV naast een concurrent hebt staan, zul je het verschil in beeldkwaliteit waarschijnlijk niet merken. Voor de prijs is dit een goede keuze, vooral in vergelijking met duurdere alternatieven zoals Samsung's QD-OLEDs en Sony's high-end modellen.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Snel en makkelijk te bedienen
  • Beeldkwaliteit
  • Snel en makkelijk te bedienen
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Logo bij afsluiten
  • Gaat niet aan op HDMI CEC
  • Logo bij afsluiten
  • Gaat niet aan op HDMI CEC
  • Geluidskwaliteit

a**n@l**e.nl 21-09-2023

Geweldige TV, zo geweldig beeld, en prima pakket

Geschreven voor: LG OLED55C35LA

Laten we het hebben over deze LG OLED 4k HDR-tv van 55 inch. Het is een behoorlijke upgrade als je gewend bent aan een oude Full HD 32 inch TV uit 2011 met een Nvidia Shield mediaspeler. De TV zelf heeft een strak design met dunne randen en een voet die misschien niet ieders smaak is, maar hij is niet overdreven groot. Ik heb deze tv een paar weken mogen testen

Het geluid is acceptabel, maar als je een surround systeem hebt, zul je dat waarschijnlijk verkiezen boven het ingebouwde geluid.

Er waren enkele gebruiksvriendelijkheidsproblemen, zoals het feit dat de TV niet aangaat met de Nvidia Shield mediaspeler via HDMI CEC, wat behoorlijk vervelend kan zijn als je twee afstandsbedieningen moet gebruiken. Helaas was dit niet in de instellingen aan te passen. Als je de Shield aanzet voordat de TV helemaal is uitgeschakeld (Het relais klikt), gaat de TV wel weer aan.

Ik heb de smart-tv-functies niet uitgebreid getest vanwege de Shield, maar de afstandsbediening met pointer werkte prima voor navigatie, wat vaak sneller is dan met de pijltjestoetsen.

Voor gamers biedt deze TV een goede ervaring dankzij functies zoals VRR (Variable Refresh Rate) en lage inputlatentie. Ik kan niet meer terug naar een normale TV na hiermee gegamet te hebben.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Uiterlijk
  • Snelle TV

Minpunten

• Logo bij afsluiten
  • Gaat niet aan op CEC
  • Vaste stroomstekker